AX Onboard
AX Onboard, Aksis Uzaktan Müşteri Edinimi Nedir?
Bugüne kadar Finans ve Telekom kuruluşları ilk defa hizmet edecekleri müşterilerine kurum içinde hesap tanımlamak için kimlik kontrolü ve şubeden evrakların imzalanarak alınması işlemlerini gerçekleştirmekteydiler. Artık yeni yasal düzenlemeler sonrası firmalar teknolojiyi kullanarak yeni müşteri edinimini uzaktan gerçekleştirebilmekteler. Bütün bu sürece de Uzaktan Müşteri Edinimi, ya da global pazarda bilinen ismiyle RKYC yani Remote Know Your Customer adı veriliyor. Bazı firmalar da bu hizmeti digital onboarding (dijital hesap açma) olarak adlandırmayı tercih ediyor.
AX Onboard çözümü ile kullanıcılar güvenli bir şekilde self servis uygulamayı kullanarak kimlik kartı ve yüz tanıma doğrulamasını geçerek işlemi tamamlayabiliyor.
AX Onboard
Bugün BDDK’nın ve BTK’nın yayınladığı uzaktan müşteri edinim yönetmeliklerindeki tüm maddeler ile %100 uyumludur. Devamında gereksinim duyulacak denetim, temsilci performans yönetimi gibi ek özellikleri barındıran çözümümüz son kullanıcıdan, en üst düzey yöneticiye kadar tek bir omurgada mobil uygulama, görüntülü görüşme, uzaktan kimlik doğrulama , raporlama vb tüm modülleri esnek olarak sunar. Bu tarz modüller ve farklı teknolojiler genel olarak digital onboarding sürecini kolaylaştırmaktadır.
Referanslarımız:
Kullandığımız Teknolojiler
Mobil Cihaz Kontrolü
- Sinyal Gücü
- Işık Seviyesi
- Gürültü
OCR
- Kimlik Kartı
- Adres Teyit Belgeleri
- Ek Dökümanlar
Çip Okuma
- NFC ile (IOS,Android) Kart
- Okuyucu ile (IOS,Android)
Otomatik Yakalama
- Otomatik Yüz Yakalama (Hizalama)
- Otomatik Döküman Yakalama (Netlik, Uzaklık, Yansıma Kontrolü
Video Görüşmesi
Biyometrik İmza Onayı
Yapay Zeka Kontrolleri
- Yüz Resmi Kıyaslama (NFC,Selfie, Video ve Kimlik Kartından gelen resimler ile)
- Canlılık Testi(Göz Kırpma, Kafa Çevirme, Kelime Okuma)
- Kimlik Kartı Doğrulama (Tip, bütünlük ve hologram
- Adres Teyit Belgesi
- Ek Belgeler Doğrulama
- Statik İmza Tespiti