İNSAN KAYNAKLARI

Aksis Dijital Çözümler olarak, 25 yılı aşkın süredir, dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen ürün ve hizmet sağlayıcılarının güvenilir iş ortağı olmayı hedefliyoruz. Bu bakış açısıyla yola çıkarak, bizimle birlikte bu hayali paylaşmak ve müşteri odaklı bir şirket kültürü yaratmak için ekibimiz içerisinde yer almak isteyen iş dünyası profesyonellerinin aramıza katılmasından mutluluk duyuyoruz.

 

İŞE ALIM

İşe alımda ana ilkemiz ayrıcalık tanımadan, eşitlikçi bir yaklaşımla ilerleyerek,  alanında yetkin kişileri ekibimize katmaktır. Aramıza yeni katılan çalışma arkadaşlarımız için ilk olarak bir “İşe Uyum Programı” düzenliyoruz. Bu sayede onların uyum süreçlerini kolaylaştırmayı hedefliyor ve Aksis kültürü ile değerlerini, organizasyon yapısını, ve çalışma sistemlerimizi kapsamlı bir şekilde tanımalarını amaçlıyoruz.

 

ORGANİZASYONEL GELİŞİM

Organizasyonel gelişim tarafında öncelikli olarak, çalışanlarımızla birlikte stratejik hedeflerimize ulaşabilmek, ekip içerisinde olumlu bir bakış açısına sahip olarak ilerlemek ve takım ruhunu benimsemek için gerekli niteliklerin geliştirilmesine yönelik planlama yapıyor ve uyguluyoruz. mak ve uygulamaktır.

 

PERFORMANS YÖNETİMİ

Bizim için performans yönetimi, hep birlikte aynı hedefe odaklanmak, hangi işi ne kadar iyi yaptığımızı değerlendirmek ve kişisel yetkinliklerimizi geliştirebilmek adına önemli bir yönetim aracı olarak konumlanıyor.

 

EĞİTİM VE KARİYER YÖNETİMİ

Eğitim anlayışımız kendi dinamiklerimizden hareketle çağın gerektirdiklerine uygun bir yapılanmaya dayanmaktadır. Sürekli gelişen kuruluşumuzda yeni insan kaynağı ihtiyaçlarımız olduğunda, önce kendi içimizdeki kaynakları değerlendirir ve geleceğe yönelik ihtiyaçlarımızı bugünden belirleyerek, buna uygun kişisel gelişim faaliyetlerini de geleceğe yönelik olarak planlı bir şekilde hayata geçiririz. Gelişen dünyada bireysel olarak gelişmenin de önemine inanıyor ve ekibimize sektörün ve şirketimizin değişen dinamiklerine hazır olabilmesi için gerekli kaynakları sağlıyoruz.


ÜCRET YÖNETİMİ

Kuruluşumuzda ücret yönetimi esaslarını belirleyen faktörler, söz konusu görevin sektördeki ücret durumu, kişinin sahip olduğu özellikler ve bireysel performanstır. Değişken ücret sisteminin uygulandığı kuruluşumuzda, performans ile maddi kazanımlar arasında bağlantı vardır.
 

Özgeçmişlerinizi hr@aksis.com.tr adresine ya da (0212) 270 97 74 nolu faks numarasına gönderebilirsiniz.