Görüntülü Görüşme

Aksis, AXOnboard ürünü için geliştirmiş olduğu görüntülü görüşme modülünü çağrı merkezi kullanımına uygun olarak sunabilmektedir. Kuyruk yapısı ile boşta olan Müşteri Temsilcisi çağrıyı karşılayabilmektedir. Ayrıca dashboard ile operasyon ve yönetim çağrı verimliliğini takip edebilmektedir.


Görüntülü Görüşme Platformu çağrı merkezine uygun çağrı karşılama altyapısı ile müşteri hizmetleri tarafından rahatlıkla kullanılmaktadır.

Portföy Yöneticisi Görüntülü Görüşme ile ürün satış danışmanlığı vererek kurumsal müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmaktadır.

Help desk ile uzaktan teknik destek sağlayarak uzmanın sahaya gitmeden sorunlara anında müdahale etmesini sağlamaktadır.

Görüntülü Görüşme

digifestnyc.com