İçeriğimiz Avantajımızdır
Globalleşen dünyada şirketlerde müşteri odaklı hizmet öne çıkarken, beraberinde müşteri memnuniyeti için hızlı servis ve yüksek verimlilik gibi kavramlarıda beraberinde getirmiştir. Bu kuruluşlar ürün portföylerini bir yandan arttırırken diğer yandan da bu ürünlerin arkasındaki hizmet gücünü merkezde toplayıp, müşteri ile doğrudan teması olan iş gücünü daha verimli bir şekilde kullanmayı hedefliyorlar. Bu ise işlemlerin otomasyonu ve mevcut bilgi işlem altyapısının daha aktif kullanımını şart kılıyor. Otomasyonun bir diğer getirisi ise mevcut kağıt tabanlı işlemlerin bilgisayar ortamında gerçekleştirilmesi ve bu sayede, evrak üretiminin ve kağıt tüketiminin azaltılmasını sağlıyor. Kısacası kağıtsız ofis ortamına geçilmesine olanak tanınıyor.
İçerik yönetiminin bir kez daha en önde gelen unsur olduğunun öneminin ortaya çıktığı söyleyebiliriz. Gelecek yıllardaki en önemli konunun içerik yönetimi ve uygulama bütünlüğü olacağı kesin. Günümüzde, müşterilerimiz artık 7x24 içerik bilgisi ile yetinmemektedir. İçerik denilince de sadece bilgi havuzunu doldurmak yetmemektedir. Sürekli güncelleme, doğruluk, kişiye özel olma, evrenselleşmesi ve ölçeklenebilirlik de önem kazanmaktadır.
Bugün şirketlerin yanlış web içerikleriyle kaybedebilecekleri zaman ve para miktarları inanılmaz düzeylere gelmiştir. Artık klasik doküman yönetim sistemleri ya da sadece web içerik yönetim sistemleri gelişen ve globalleşen şirket yapılarında yeterince güvenli ve doğru içerik sağlamak için yeterli değillerdir. Şirketinizin var olan diğer ERP, CRM, internet uygulama sunucusu (Web Application Server) gibi diğer uygamalarla da içerik yönetiminizin uyumlu bir şekilde çalışması gerekir.
E-iş dünyasının gerektirdiği hıza sahip olamayan şirketler gerçekten yok olmak zorunda kalacaklardır. Online katalog'la satış yapabilen, bunu her zaman doğru ve güvenilir olarak dünyanın farklı yerlerindeki farklı lisandan insanlara promasyonlarını duyurabilen , bunlardan gelen talepleri göre var olan ERP sistemlerinde değerlendirip doğru olarak üretim yapabilen ve bundan sonra müşterinin taleplerine göre onlara içerik sunabilen şirketlerin daima kazancakları kaçınılmaz bir gerçektir. Şu anda bile herhangi e-iş kaygısı duymayan şirketler en azından istemin kalbini oluşturan doğru bir doküman yönetim sistemine sahip olmalıdırlar.
Kuruluşların ticaret hayatlarını başarılı bir şekilde sürdürebilmeleri için teknolojiyi çok iyi kullanabilmeleri gerekmektedir. Bilgi ve belgelerini iyi yöneten kurumlar rekabet ortamında daha başarılı olacaklardır. Rekabet ortamı bu konuda yatırımı zorunlu hale getirmektedir.Artık BÜYÜK olanlar değil HIZLI olanlar daha başarılı olmaktadırlar.
Dünyada ''Bilgi Yönetimi'' konusunda şirketler büyük yatırımlar yapmaktadırlar. Örneğin NASA ( http: km.nasa.gov ) 2027 yılına kadarki süreyi kapsayan 25 yıllık bir bilgi yönetimi planlaması yapmıştır. Bu gerçekten etkileyici bir bilgi. İnanıyoruz ki ülkemizde de bilgi yönetimi konusu şirketlerin öncelikli yatırımları arasında yerini alacaktır.