Akbank e-arşive kavuştu
İş akışlarını dijital ortama aktaran Akbank, üye işyerlerine yönelik tüzel müşteriler için iş akışı ve arşiv sistemini kurdu. Banka genelinde Axess kartın form işlemesi ve arşivi için de aynı system devreye alındı. Uygulama ile şubelerden ve Axess kart standlarından gelen kredi kartı başvuru formları ve eklerindeki belgeler Kodak tarayıcılarla taranarak elektronik ortama aktarılıyor. Taranan dokümanların ICR yazılımı ile işlenmesi, Aksis'in çözüm ortağı TIS firmasının AFPS Pro yazılımı ile yapılıyor. AFPS Pro programı sayesinde doğrulandıktan sonar oluşan veriler, görüntüleri ile birlikte eşleştirildikten sonar eiStream İş Akışı ve Arşiv Sistemi'ne aktarılıyor. Böylece proje öncesi oparatörler tarafından tek tek girilen formlardaki veriler, ICR işlemi sonucunda daha hızlı bir şekilde sisteme aktarılmış oluyor.
Axess kart başvuru formları için form işlemede ve iş akışında yeni tanımlamalar ve düzenlemeler de belirlenmiş, bunun sonucunda da kart değerlendirme sistemi oluşturulmuştur. Bu yeni sistemde başvuru sahipleri ile iletişim ise oluşturulan system içerisinde otomatik olarak SMS, e-mail ve mektup yolu ile yapılıyor.