AnasayfaReferanslarımızSigorta

Sigorta

Günümüzde sigorta sektöründe müşteri odaklı hizmet öne çıkarken, beraberinde müşteri memnuniyeti için hızlı servis ve yüksek verimlilik gibi kavramları da beraberinde getirmiştir. Bu kuruluşlar ürün portföylerini bir yandan arttırırken diğer yandan da bu ürünlerin arkasındaki hizmet gücünü merkezde toplayıp, müşteri ile doğrudan teması olan iş gücünü daha verimli bir şekilde kullanmayı hedefliyorlar. Bu ise işlemlerin otomasyonu ve mevcut bilgi işlem altyapısının daha aktif kullanımını şart kılıyor. Otomasyonun bir diğer getirisi ise mevcut kağıt tabanlı işlemlerin bilgisayar ortamında gerçekleştirilmesi ve bu sayede evrak üretiminin ve kağıt tüketiminin azaltılması.

Evrakların elektronik ortamda dolaşması ise hem posta, nakliye, evrak güvenliği ve arşivleme gibi önemli maliyetleri büyük ölçüde azaltıyor, hem de hızlı hizmet için gerektiğinde belgelere anında ulaşılmasını mümkün kılıyor.